Jag kan om jag vill, jag vill så jag kan...

Det va nog mitt motto när jag för en vecka sedan hade lite avbrott ifrån kneget.

Men efter 5 veckors konstant harvande så va det nog lätt att vilja lite för mycket och det va enkelt att unna sig av det goda.

Varför lär man sig aldrig!? Ett halvt vuxenpoäng när grunnandet sträcker sig längre än i tre dagar, ett helt när man lärt sig svaret

och ett minus poäng om man gör om mistaget.

Jag ligger på minus minst som på Uranus nattsida, där det förövrigt nu börjar att klarna.

Jag har återigen tagit min flykt till Ringhals bunkrar av metertjock betong och stål.

Dagarna går snabbare nu. Den här veckan kommer att gå snabbt och det är positivt, tycker du?

Helst säger jag, helst så skulle jag nog vilja att allt gick så snabbt att jag bara stod där i morrn, 65 bast med flaggan vifftandes på halvkvast.

Nej seriöst så skulle jag bara vilja ta en lång, lång rast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback