Full Mane

Nagon har slarvit varit, karvat i mitt brost...
Scenario 1, tagning 6, som i att ha det :)
En substil hjartosande kantin med kanibaler runt och det ligger mitt i!
Tanke:
kommer jag nagonsin att kunna alska igen?
Jag ar ett hal och dar finns jag. Det anda beffintliga utanfor ar syntetiskt.
Allt akta, forintat, eldarna slackta. Det ar dunkelt och hysteriskt.
Scenario 2, tagning 1, det gar inte att forneka.
Humanoida kottstycken nakna utspridda pa en strand tackt av avfall.
Rop och skall har dott istallet fylls luften av ett slott tock av dunk och duns ifran kroppar som moter marken.
De ser doda ut men andas, omfamnande om varandra.
Tanke:
Nar ska jag vakna, kommer jag att leva da?
Allt kommer med natt i ogonvran som blanker pa havet.
Jag slummrar, somnar, jag maste tanka pa saken.
Scenario 3, tagning 12, efter ett dussin vagor som bara slog, storde dvala.
En Azurbla nyans tacker himmlen som ett planetart valv pa ett klot i en galax pa vag annu ett varv runt en brinnande stjarna som vaknar vid horisonten.
OOOch ja, dom,, dom flammorna, dom kanns....

Kommentarer
Postat av: Linda

Du skriver som en skrivfantast =) hehe jag läste en gång om en flicka...en flicka som var förälskad i en pojke, pojken villseledde flickan och fick henne att tro att han älskade henne tillbaka...men så var inte fallet, han gick hela tiden till en annan. Sanningen kom ifatt dom och flickan blev förkrossad...hennes första kärlek var en lögn, hon gick såsmåningom vidare. Hon hittade kärleken igen...men den här gången var det hennes allra bästa vän, som hon kännt i hela sitt liv som tog kärleken ifrån henne för pojken hon nu hade blivit förälskad i kunnde inte motstå frästelsen. Det blev ett spel där dom två satte spelregleran och flickan backade inte...hon var berädd på att hålla deras hemlighet hemlig, men en dag skulle dom få veta att så gör man inte...inte mot en vän och inte mot nån! Flickan gick vidare igen...och ja lovar dej att det kommer komma en dag då hon kan älska igen! Kärleken är det största som finns, den kommer när man minst anar, och det är för fint för att gå miste om! Hitta dej själv så du kan hitta kärleken i dej och sen ge den vidare till henne som förtjänar den som mest! ett råd från flickan i min historia =)

2007-02-19 @ 17:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback