Bettet

Thailand är som en vagga och en mor men när du har somnat gott så tar hon dina pengar på grund av insest och att du somnade på en fest..

Men allt som solen nuddar e så att du inte vill blunda.

Alla tjejer ser ut som gudinnor men agerar annorlunda.

Varje dag är den bästa, varje dag bär en anledning till att festa.

Här behöver inte historierna en heinrich manöver eller första hjälpen.

Här står dom upp och sparkar med ett svart bälte.

Här är alla glada.
Inte dyngsura vid stämpel klockan fyra, skrapat bilen, fryser och jobbat som en myra.

i helvete att jag vill leva mitt liv på det sättet.

Det här är bettet.

jag kanske inte har ett hem, en tjej, ett barn eller arbete.

Men jag har en sol, en strand, en hängmatta och en iskall bers på mitt samvete.

Här e tjejer ett lätt bete, fan det står ju sju just nu, drar och skriker, vill veta vad jag heter.

Här är måsten och krav något jag inte tittar på nej

Det ända är att vänta på att hitta på nått

nej vänta på att något hittar på mig.

Det här är edens lustgård, jag är biten och plockar vad jag vill.

och jag är fortfarande inte bannlyst för gud ja han syns ju inte till.

Här är allt gratis oxå med visa kortet

men du blir gratis om du skulle tappa bort ett

och det är ändå lugnt så länge du är säker på att du alltid sparar 3, bokstäver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback